100 de milioane pe Instagram

@Ami Vitale

Comunitatea care urmărește contul global de Instagram @NatGeo depășește 100 de milioane de utilizatori, iar National Geographic devine primul brand din lume care atinge acest număr de urmăritori.

Am crezut întotdeauna în puterea comunității, iar acest punct de reper din istoria noastră digitală nu face decât să ne confirme acest lucru. Celebrăm astfel legătura puternică dintre fotografii colaboratori și fani, cei care le iubesc munca și îi urmăresc prin intermediul nostru. Imaginile postate pe contul de Instagram @NatGeo, lansat în 2012, îi duc pe cei 100 de milioane de urmăritori prin cele mai îndepărtate zone ale Pământului și îi ajută să înțeleagă mai bine lumea în care trăim. 

Un leu alfa se odihnește la apusul soarelui în deșertul Kalahari. Foto: Keith Ladzinski (@Ladzinski)
La centrul Hetoping, din rezervația naturală Wolong, urșii panda captivi sunt relativ protejați de contactul uman chiar și în timpul unui control de rutină, pentru a facilita astfel o eventuală eliberare în sălbăticie. Foto: Ami Vitale (@Amivitale) / colecția de imagini Nat Geo

Cu această ocazie, lansăm și un concurs, prin care orice fan National Geographic poate câștiga o excursie în Tanzania sau își poate regăsi imaginile în feedul nostru de Instagram. Concursul durează 24 de ore, iar pentru a participa, concurenții trebuie să posteze pe conturile lor de Instagram o imagine în spiritul National Geographic, cu hashtagul #NatGeo100contest. Fotografii noștri vor desemna câștigătorii. Pentru detalii și regulament, click aici.

National Geographic a avut mereu o înclinare către inovație și tehnologie, elemente esențiale când vine vorba de impactul poveștilor prezentate. 

Să aruncăm o privire în trecut

Este interesant să aruncăm o privire în trecut, mai precis în anul 1906, atunci când în revistă a fost introdusă fotografia de viață sălbatică. La vremea aceea, au fost membri ai consiliului care au renunțat la pozițiile pe care le ocupau pe motiv că revista “devenea o galerie de imagini.” De fapt, așa ne-am ambiționat să devenim cel mai convingător povestitor vizual din lume.

O sută și ceva de ani mai târziu, contul @NatGeo ajunge la 100 de milioane de urmăritori, fiind primul brand din lume care atinge acest număr. National Geographic captivează publicul prin intermediul povestirii vizuale pe o platformă unde imaginea este rege.

“National Geographic și fotografia au mers în mână de când am publicat pentru prima oară fotografii în revista noastră în 1889. Eram considerați inovatori la acea vreme, iar prin Instagram găsim noi modalități de prezentare a poveștilor vizuale, după 130 de ani. Impulsionați de fanii noștri pasionați și de fotografi extraordinar de talentați, folosim Instagramul pentru a vă prezenta lumea prin imagini uluitoare care inspiră oamenii să aibă grijă de planetă. Suntem recunoscători și încurajați faptul că 100 de milioane de oameni vor ca National Geographic să fie la îndemână. “- Gary Knell, CEO al National Geographic Partners.

În calitate de un fost seminomad și, pentru prima oară, tată, înțelesul unor cuvinte precum “casă”, “familie”, “dragoste” devine ceva mult mai profund, scrie fotograful Michael Christopher Brown. Foto: Michael Christopher Brown (@Michaelchristopherbrown)
Sam Elias escaladează o formațiune de gheață din Vail, Colorado. Foto: Keith Ladzinski (@Ladzinski)

Cum ajunge un brand de peste un secol în vârful noilor media?

Cu o abordare destul de neobișnuită: controlul creativ este în mare parte în mâinile fotografilor National Geographic. Echipa numără aproximativ 140 de fotografi, fiecare contribuind regulat la feed-ul nostru din orice colț al lumii s-ar afla. Imaginile lor, asociate cu texte scrise chiar de ei, conferă autenticitate contului.

Ascultându-i pe fani, înțelegând ce vor ei de la noi – imagini convingătoare și mesaje importante – fotografii noștri au construit o comunitate curioasă și activă, 100 de milioane de oameni puternici.

Le mulțumim fanilor și fotografilor colaboratori pentru tot ce am realizat împreună!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*