Dinozaurul Diplodocus, expus la Dino Parc Râșnov

Foto: PR

Dinozaurul Diplodocus, cel mai înalt dinozaur din Sud-Estul Europei, cu o înălțime de peste 11 m, este expus la Dino Parc Râșnov, se arată într-un comunicat de presă.

Dinozaurul Diplodocus, a trăit în urmă cu 150-147 de milioane de ani, într-o zonă din nord-vestul Americii actuale, unde se hrănea mai ales cu frunze din copaci, de aceea avea și gâtul foarte lung – ca să poată ajunge la ele. Pentru a-și menține echilibrul când se ridica pe picioarele din spate, avea o coadă lungă de 80 de vertebre. În această ipostază este reconstituit și noul exponat, pe care vizitatorii îl pot vedea la Dino Parc Râșnov.

Foto: PR

„Pe lângă dinozauri, în parc există un vulcan interactiv ce simulează o erupție și o platformă care exemplifică trei tipuri de cutremure: unul provocat de o erupție vulcanică, unul provocat de o turmă de Seismosauri care aleargă și un cutremur provocat de mișcarea plăcilor tectonice. Vizitatorii pot descoperi și 5 dinozauri animatronici care scot sunete terifiante, un cinematograf 360 de grade, o fereastră interactivă cu realitate augmentată și multe alte zone interactive, atât pentru cei mici cât și pentru adulți”, se mai arată în comunicatul de presă.

„Ne-am propus ca în fiecare an să aducem câte un exponat excepțional. În trecut l-am adus pe Hatzegopteryx thambema, cel mai mare animal zburător ce a existat vreodată, descoperit chiar la noi, în România. În 2019 am profitat de extindere și de dublarea suprafeței parcului și am adus unul dintre cei mai mari dinozauri care a trăit vreodată, Seismosaurus, un gigant de 45 de metri. Anul acesta am adus dinozaurul Diplodocus, un dinozaur foarte înalt, de peste 11 metri înălțime. Iar planul nostru este să continuăm să investim în astfel de exponate, astfel încât vizitatorii noștri să poată vedea cu ochii lor aceste animale extraordinare care au trăit pe Pâmânt în urmă cu zeci de milioane de ani,” spune Adrian Apostu, Manager Dino Parc Râșnov.

Dinozaurul Diplodocus, foto: PR

Dino Parc Râșnov

Dino Parc Râșnov este cel mai mare parc cu dinozauri din Sud-Estul Europei și un muzeu în aer liber, unic în România. Parcul găzduiește peste 100 de dinozauri atestați științific, reproduși în mărime naturală, conform ultimelor descoperiri paleontologice. Printre cei 100 de dinozauri, la Dino Parc Râșnov este expusă reproducerea celui mai mare animal zburător din lume, Hatzegopteryx thambema, care putea face ocolul pământului în zbor fără oprire, dar și un meteorit real, extrem de rar, descoperit în România. Tot aici, vizitatorii îl pot găsi și pe Seismosaurus, uriașul sauropod de 45 de metri lungime, care crea un mic cutremur la fiecare pas.