Ziua pământului

Prima Fotografie a Pamantului

Pe 22 Aprilie sarbatorim Ziua Mondiala a Pamantului!
Viata salbatica reinvie! Aproape 20% din Europa se afla sub diverse forme de protectie, iar viata salbatica a batranului continent castiga teren si devine o parte vitala a experientei europene.

69 de fotografi, intr-o expeditie de 15 luni in 46 de tari, au facut posibila descoperirea unui continent in tranzitie unde dezvoltarea urbana si suburbana inghite din habitatul salbatic, dar unde terenurile fermelor din regiunile mai putin fertile se transforma in padure.
Revista National Geographic aduce un omagiu Terrei si o celebreaza pe 22 aprilie, de Ziua Pamantului, dezvaluind din minunile pe care le-a rezervat pentru continentul european in editia din luna mai. Ziua Mondiala a Pamantului a inceput sa fie sarbatorita din anul 1970 cand, pe 22 aprilie, 20.000.000 de oameni au manifestat la New York impotriva poluarii industriale.
Azi se trag semnale de alarma asupra problemelor de mediu ale Terrei: poluarea aerului, apelor şi a solului, distrugerea ecosistemelor, dispariţia a mii de specii de plante şi animale şi epuizarea resurselor naturale.