Să plantăm pentru Planetă

În cadrul programului internațional “Să plantăm pentru Planetă”, marca Yves Rocher împreună cu Asociația MaiMultVerde și-a luat angajamentul de a planta în România 100 000 de arbori în 3 ani. Pe 16 noiembrie, a avut loc prima acțiune de plantare a arborilor, în Parcul Natural Comana și în localitatea Isvoarele, la aproximativ 40 de km distanță de București.

“Grație fundației Yves Rocher, vom planta 100 000 de arbori până la jumătatea anului 2015”, a explicat Ștefan Bradea, manager de proiect în cadrul Asociației MaiMultVerde. “Alegerea acestei zone este de o importanță strategică. Locuitorii capitalei suferă enorm din cauza poluării. Orașul București se situează pe locul al doilea în clasamentul celor mai poluate capitale cu praf, după Sofia. Aerul este foarte poluat. Obiectivul nostru este de a reface centura verde din jurul aglomerației urbane, pentru a reduce poluarea. În urmă cu o sută de ani, orașul București era înconjurat de o pădure deasă. Este vital pentru noi să o refacem, astfel încât să revină la starea de odinioară. ”

În joc se află conservarea stejarilor, arbori care absorb o cantitate maximă de CO2. Astfel, reintroducerea lor în apropierea capitalei va aduce un suflu de oxigen orașului și locuitorilor săi. Conform ultimelor studii, 3 hectare de pădure sunt tăiate în fiecare oră, fără să fie replantate. Doar 29% din suprafața României este acoperită de păduri, față de media europeană de 42%. Pentru Asociația MaiMultVerde, esențialul este să acționeze repede și să educe tinerii. De aceea, la acțiunile de plantare vor fi invitați să participe și elevii pentru a-i ajuta să înțeleagă problemele mediului.

De la începutul operațiunii, peste 31 de milioane de arbori au fost plantați deja în America de Sud, Africa, Europa și Asia, întotdeuna cu implicarea pupulațiilor locale și sub tutela unui ONG specializat în reîmpădurire. Toate aceste lucruri, pentru că a planta înseamnă a proteja resursele de apă ale Planetei, a stopa eroziunea solurilor, a lupta contra deșertificării, a hrăni comunitățile de oameni și a conserva biodiversitatea Planetei noastre.

Oricine poate contribui la această acțiune prin simplul gest de a cumpăra unul dintre produsele Yves Rocher participante în program, fie de pe site-ul www.yves-rocher.ro , fie în unul din cele 27 de magazine Yves Rocher sau la numărul de telefon 021 203 61 31. Astfel, marca Yves Rocher se angajează să planteze un arbore în numele dumneavoastră!