Roiuri12

Roiuri12

Roiuri12

Atunci cand Southwest Airlines a vrut sa-si extinda serviciile de mesagerie, iar muncitorii s-au plans ca deja muncesc prea mult in plus la manuirea coletelor, compania aeriana a cerut unei firme de consultanta sa examineze situatia. Folosind un program de simulare bazat pe comportamentul furnicilor in cautare de hrana, consultantii i-au sfatuit pe lucratori sa-si schimbe tacticile empirice de lucru.
In loc sa foloseasca strategia "cartofului fierbinte" – de a pune coletele la bordul zborului imediat urmator – le-au recomandat sa astepte avionul urmator spre destinatia dorita, chiar daca asta insemna o intarziere de cateva ore. Rezultatul: numarul coletelor manipulate de catre lucr?torii la rampa s-a redus cu 50 pana la 85% , la sase dintre cele mai aglomerate locatii.

Foto: Peter Essick

Be the first to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată


*