Aventuri în Ice Age

Muzeul Naţional de Geologie vă invită să exploraţi universul gheţurilor veşnice, în perioada octombrie 2013 – mai 2014, în cadrul a 16 ateliere destinate exclusiv copiilor.

Ice Age sau perioada glaciară a Pământului, din timpul Cuaternarului, este cunoscută pentru animalele şi plantele adaptate la frigul extrem.  Climatul nefavorabil a obligat numeroase specii de animale şi de plante să migreze spre sud către condiţii optime traiului. Vieţuitoarele din Ice Age şi-au modificat structura morfologică şi fiziologică pentru a rezista temperaturilor scăzute, protejându-se prin acumularea unui strat de grăsime subcutanat, creşterea dimensiunilor corporale sau încetinirea metabolismului.

Tematica programului va fi dezbătută în cadrul a 16 ateliere, după cum urmează:

16 octombrie – Totul îmbrăcat în gheaţă

23 octombrie – O climă atât de rece?

13 noiembrie – Timpul erei glaciare

2 aprilie – Tigrul cu colţi de sabie

9 aprilie – Cine a exterminat mamuţii

14 mai – Oamenii Ice Age

21 mai – Acolo unde gheaţa încă mai există

Programul se adresează copiilor  din clasele I-VIII, iar accesul la atelier se face pe bază de înscriere telefonică, în limita locurilor disponibile. Pretul unui bilet este de 14 lei, iar grupele sunt alcătuite dintr-un numar maxim de 20 de copii şi minimum 10. Părinţii nu pot participa la ateliere. Participarea copiilor la program presupune faptul că fotografiile cu aceştia, precum şi cu lucrările realizate, pot fi folosite de către Muzeul Naţional de Geologie pentru promovarea programelor educaţionale proprii.  Atelierul este deschis  de la orele 11 şi/sau 16 în zilele de marţi, conform calendarului activităţilor, iar durata unei întâlniri este de 1h. şi 15 min.

Pentru informaţii şi înscrieri: tel. 021.212.89.52, int.123 şi www.geology.ro sau blog – Ştiinţă Artă Distracţie.