Preistoria pe înţelesul copiilor

Muzeul Naţional de Geologie vă invită începând cu 8 octombrie să descoperiţi prin intermediul imaginilor, culorilor şi formelor fantastica lume preistorică şi secretele ei, în cadrul programului educaţional Preistoria pe înţelesul copiilor, adresat celor dornici  să-şi pună la încercare îndemânarea şi creativitatea.

Programul va raspunde la cele mai frecvent auzite întrebări, legate de cele mai înfricoşătoare reptile care au trăit pe continentul Pangeea: Cine a trăit înaintea dinozaurilor? Cât de mari erau dinozaurii mari? Cum au dispărut dinozaurii?

Programul se adresează copiilor cu vârstă cuprinsă între 5 şi 7 ani. Preţul biletului este de 14 lei, iar accesul la atelier se face pe bază de înscriere telefonică,  în limita locurilor disponibile. Zile de înscriere telefonică sunt luni şi vineri, începând cu ora 10. Pentru ca atelierul să se poate desfăşura este nevoie de maxim 20 de participanţi pe grupă sau de minimum 10. Părinţii nu pot participa la ateliere, iar participarea copiilor la program presupune faptul că fotografiile cu aceştia precum şi cu lucrările realizate pot fi folosite de către Muzeul Naţional de Geologie pentru promovarea programelor educaţionale proprii.

Atelierul este deschis  de la orele 11  şi/sau 16  în zilele de marţi, conform calendarului activităţilor. Durata unei întâlniri este de 1h. şi 15 min.

Calendarul activităţilor, informaţii şi înscrieri sunt disponibile pe www.geology.ro şi la numărul de telefon 021.2128952 int.123.