Îți mulțumim că citești National Geographic

Potrivit celor mai recente cifre de vâzări publicate de BRAT, revistele National Geographic și National Geographic Traveler au cunoscut o creștere a tirajului față de trimestrul doi al acestui an, de 12% (NG) și respectiv 21% (NGT). Acest lucru nu ar fi fost posibil fără cititorii noștri fideli.

Cu un portofoliu amplu, Burda România și-a consolidat poziția de lider al pieței autohtone de reviste cu o cotă de piața de 33%.

Pe lângă segmentul de travel, Burda România a înregistrat creșteri semnificative și în majoritatea celorlalte categorii: lifestyle feminin (Marie Claire crește cu 53% (vs Q2) și cu 34% față de Q3/2015; Cosmopolitan crește cu 20% vs Q2; Harper’s Bazaar crește cu 2%, versus Q3/2015; Ioana crește cu 8% față de Q2; Femeia crește cu 11% vs Q2; lifestyle masculin (Men’s Health crește cu 16% vs Q2 și cu 13% fața de Q3/2015); auto moto ( Auto Motor și Sport crește cu 7% vs Q2 și devine liderul segmentului); home&deco (Casa și grădina crește cu 9% vs Q2).

În plus, în 2016 Burda România și-a mărit portofoiul cu două noi titluri în categoria sănătate, abcDiabet și abcCardio care au reușit încă de la lansare să răspundă perfect așteptărilor cititorilor.



Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*