The New York Times, AOL, BBC sau Le Figaro, vor dezbate la iCEE.fest subiecte importante: problema știrilor false și competiția dură din mediul eCommerce

Playeri majori ai industriei de conținut,au pregătit dezbateri importante despre știrile false și competiția dură cu giganții mondiali pentru atragerea de venituri.

 Știrile false au început sa aibe un impact tot mai puterni, iar românii se numără printre consumatorii avizi ai acestor știri (sursa). Din acest motiv, la iCEE.fest va avea loc o dezbatere serioasa pe acest subiect.

Ediția de anul acesta  va avea o abordare specială dedicată zonei de conținut, o scenă fiind dedicată marilor jucători globali care produc conținut de calitate. Agenda, aici.

Și pentru că termenul de “fake news” are o semnificație aparte în Statele Unite (alegerile prezidențiale de anul trecut au stat sub semnul acestui pericol), la dezbaterea de la cea de-a 6-a ediție a festivalului vor participa speakeri și companii implicate direct în lupta cu știrile false.

 

Nume importante pe scena festivalului

În a doua zi de iCEE.fest, pe 16 iunie, în Focus Stage 3 va avea loc sesiunea: Jurnalismul și Conținutul de Calitate ca Model de Business în Era Știrilor False.

 

Astfel, de la ora 10.00, pe scena din cadrul Grand Cinema & More vor urca pe rând:

Apoi, de la 12.45, Sophia Mcclennen va oferi o amplă analiză asupra situației la zi în ceea ce privește lupta ”jurnalism de calitate vs fake news”.

În Statele Unite, spectatorii știrilor de satiră au dovedit că sunt mai bine puși la punct cu ultimele informații decât cei care urmăresc posturile de știri tradiționale

Sophia Mcclennen

Associate Director în cadrul Pennsylvania State University’s School of International Affairs, Sophia a oferit un amplu interviu pentru icee.news, în care care a vorbit pe larg despre soluțiile prin care știrile false pot să fie combătute cu succes.

Dezbatere: Ad-Blocking, Programmatic și lumea Giganților Globali

Odată încheiat momentul dedicat știrilor false, atenția se va concentra asupra altor puncte importante care gravitează în jurul publisherilor.

De la 13.15, pe aceeași Focus Stage 3, Constantine Kamaras – membru al boardului IAB Europe – va fi gazda unei dezbateri de o maximă importanță pentru toți producătorii de conținut.

 

Președintele Consiliului de Administrație al IAB Europa îi va avea alături pe:

 

Ultimele bilete disponibile la iCEE.fest 2017  sunt puse în vânzare pe site-ul oficial, www.ICEEfest.com

Studenții si elevii interesați beneficiază de 50% discount la toate categoriile de bilete iar 10% din valoarea încasărilor va fi donată proiectului Copăceni Tech House, menit să ajute copiii cu boli grave să se bucure de cele mai noi tehnologii.

 

Festivalul are loc în 15 si 16 iunie, la cinematograful din cadrul Băneasa Mall, în parteneriat cu Orange. Printre partenerii iCEE.fest 2017 se mai numără XAXIS, BCR, Volkswagen, EY si Carrefour.

 

 



Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*