(P) Conceptul Husqvarna ZERO: soluție autonomă și fără emisii pentru spații verzi

Foto: PR

Conceptul de design Husqvarna ZERO este o soluție autonomă și durabilă destinată întreținerii spațiilor verzi care combină mașini de tuns gazon robotizate cu energia solară, inteligența artificială (AI), încărcarea prin inducție, delimitarea virtuală și senzori multipli. Un sistem conceput pentru a ajuta peisagiștii viitorului să tundă gazoanele, fără emisii de carbon, fără emisii de zgomot sau cabluri electrice și să câștige mai mult timp.

Odată cu creșterea numărului de orașe, crește și numărul de spații verzi care necesită întreținere. Pentru a face față acestei provocări, o echipă de designeri de la Husqvarna a dezvoltat o soluție care să ofere peluze perfecte fără emisii, să reducă nevoia de resurse și să minimizeze expunerea echipelor de lucru la zone periculoase și greu accesibile. Rezultatul este conceptul Husqvarna ZERO, o soluție autonomă, construită în jurul unei stații de încărcare solară echipată cu senzori pentru mașini robotizate de tuns gazon.

“Pentru a reduce emisiile de carbon în orașele moderne, trebuie să explorăm idei noi și netestate. Conceptele de design precum conceptul ZERO de la Husqvarna reprezintă un catalizator excelent care ne stimulează să dezvoltăm soluții noi pentru oameni și pentru planeta noastră”, spune Rajinder Mehra, director de design de la Husqvarna.

În timpul zilei, stația de încărcare alimentată cu energie solară, generează energie electrică acumulată prin celule fotovoltaice. Atunci când energia mașinilor robotizate ajunge la un nivel scăzut, ele se întorc automat la stația de încărcare, unde pot fi etanșate prin uși glisante și reîncărcate prin plăci de încărcare cu inducție. Tuburile cu LED-uri de pe partea superioară a stației oferă trecătorilor informații despre nivelurile de energie, precum și lumină în timpul nopții.

Stația de încărcare creează un gard virtual și are deschiderea orientată spre zona de lucru păstrând mașinile robotizate în acest spațiu bine definit. Echipa de instalare poate delimita unele zone cu flori sau alte plante care necesită o atenție specială.

Acest concept de autoreglare și durabilitate provine din dorința companiei Husqvarna de a contribui la obiectivul Acordului de la Paris privind schimbările climatice de a menține creșterea temperaturii medii globale cu mult sub 2°C, peste nivelul preindustrial. Momentan nu există decizie de comercializare a conceptului ZERO.

www.husqvarna.com/silentcity

Despre Husqvarna

Husqvarna este un brand din cadrul Grupului Husqvarna. Începând cu anul 1689, Husqvarna a fabricat produse de înaltă performanță și a livrat inovații care au schimbat industria, cum ar fi antivibrația sau prima mașină de tuns iarba robotizată comercială din lume. Astăzi, Husqvarna oferă o gamă largă de produse de înaltă performanță în aer liber pentru parcuri, păduri și grădini și este lider tehnologic în domeniile cheie: motoferăstraie, motounelte, tractoare, mașini de tuns gazon și mașini automate de tuns gazon. Produsele Husqvarna sunt vândute în mai mult de 100 de țări, în special prin intermediul dealerilor.

Despre Grupul Husqvarna

Grupul Husqvarna este un producător mondial de produse de exterior și soluții inovatoare pentru îngrijirea pădurilor, parcurilor și grădinilor. Produsele includ motoferăstraie, mașini de tuns gazon automate și tractoare de tuns gazon. Grupul este, de asemenea, lider european în produsele de udare a grădinii și lider mondial în domeniul echipamentelor de tăiere și a utilajelor diamantate pentru industria construcțiilor și a prelucrării pietrei. Produsele și soluțiile Grupului sunt vândute sub mărci precum Husqvarna, Gardena, McCulloch, Poulan Pro, Weed Eater, Flymo, Zenoah și Diamant Boart prin intermediul dealerilor și comercianților către consumatori și profesioniști din peste 100 de țări. Vânzările nete în 2016 s-au ridicat la 36 miliarde SEK, iar grupul are aproximativ 13 000 de angajați în 40 de țări.

 

Sursa, foto: PR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*