Seismosaurus, la Dino Parc Râșnov

Foto: PR

Dino Parc Râșnov și-a dublat suprafața și îi face loc celui mai mare dinozaur descoperit vreodată în lume, Seismosaurus, gigantul de 45 de metri lungime.

100 de exponate în mărime naturală

În prezent, în  parc sunt 100 de exponate reproduse în mărime naturală și atestate științific. Tot în parc există și un cinematograf 360° de grade, unde pot fi vizionate filmele tematice în format interactiv, cu o peșteră special amenajată în care se găsesc fosile de dinozaur, o corabie cu un traseu interactiv, o cameră senzorială cu sunete de dinozauri și mamifere preistorice și alte exponate interesante.

“Mă bucur că s-a ivit această ocazie minunată de a reproduce în mărime naturală cel mai mare dinozaur descoperit până acum în lume, Seismosaurus, ce măsura 45 de metri lungime. Hotărârea de a expune acest gigant preistoric, care acum e vedeta parcului, a fost în strânsă legătură cu ideea noastră de a extinde Dino Parc Râșnov, după ce numărul vizitatorilor a crescut exponențial în ultimii ani. Am fost foarte atenți la dorințele oamenilor care ne-au vizitat și care ne-au spus că vor să vadă mai multe exponate și expoziții interactive”, declară Adrian Apostu, managerul Dino Parc Râșnov.

“Este o bucurie să iau parte la acest proiect, în special pentru că Dino Parc Râșnov reprezintă un adevărat muzeu în aer liber, iar această calitate a parcului este dată de acuratețea cu care sunt reproduse exponatele. Seismosaurus reprezintă dovada că lumea preistorică ce a existat la un moment dat pe această planetă are încă multe secrete, pe care dorim să le dezvăluim publicului larg într-o manieră educativă. De asemenea, astăzi inaugurăm la etajul 1 al clădirii principale expoziția `Animale și plante din trecutul Pământului Românesc` în colaborare cu Muzeul de Geologie”, spune profesorul Dan Grigorescu de la Facultatea de Geologie a Universității București.

Despre Dino Parc Râșnov

Dino Parc Râșnov este o zonă de agrement și un muzeu în aer liber, situat pe Strada Cetății, în apropiere de Cetatea Râșnov. Pe lângă un traseu impresionant cu 100 de dinozauri în mărime naturală, atestați științific, parcul dispune de locuri de joacă pentru copii, căsuțe în arbori, un cinematograf 9D și un cinematograf 360°, traseu de aventură, labirint laser, soundbox, expoziții unicat și multe alte zone interactive.

Informații suplimentare puteți găsi și pe paginile oficiale: www.dinoparc.ro și facebook.com/dinoparcrasnov