Săptămâna Generozității

România se alătură mișcării globale dedicate generozității – GivingTuesday și și invită românii de pretutindeni să #punăinimă, de marți până marți, între 1 și 8 decembrie.

Prezentă în peste 70 de țări, pe toate continentele planetei, mișcarea GivingTuesday încurajează oamenii și organizațiile să ajute la transformarea comunităților din care fac parte. Anul acesta, în România, GivingTuesday devine Săptămâna Generozității și are loc în perioada 1 – 8 decembrie. În acest timp, românii sunt invitați să fie solidari și să contribuie cu un gest oricât de mic la schimbarea unei povești, a stării de spirit sau chiar a vieții cuiva.

„Fie că vorbim despre donații în bani, timp sau resurse, de un gând bun sau o îmbrățișare, gesturile mari și mici se vor întâlni în Săptămâna Generozității și vor aduce zâmbete pe chipurile celor care le vor primi. Pentru că de multe ori, un gest mic poate fi un lucru atât de mare pentru cineva! Un zâmbet poate să aducă alinare, o vorbă bună poate deschide o poartă cuiva care are nevoie, iar o donație, oricât de mică, poate contribui la salvarea unei vieți. Încurajăm oamenii să se implice, în număr cât mai mare, cu un gest de generozitate la îndemână, pentru că fiecare dintre noi are ceva de dat”, spune László Bodor, cofondator al Asociației Envision, organizație care a introdus mișcarea GivingTuesday în România.

Cum te poți alătura mișcării GivingTuesday

  • Găsește o cauză care te inspiră și pe care vrei să o susții. Dăruiește timp, bani, sânge sau chiar ziua ta de naștere, important este să te implici.
  • Înscrie inițiativa pe site-ul www.givingtuesday.ro, ca să îi inspiri și pe alții să se alăture mișcării și să facă fapte bune.
  • Dă vestea bună mai departe, folosind hashtag-ul #puneinimă și #GivingTuesdayRomania. Nu este despre laudă, ci despre a-i încuraja și pe alții să se alăture sau să facă la rândul lor o fapta bună. Împreună suntem mereu mai buni!

Anul trecut, GivingTuesday a fost sărbătorit în peste 60 de țări și a strâns donații de aproape 2 miliarde de dolari pentru cei care aveau nevoie de susținere. În România, pe site-ul campaniei au fost înscrise nu mai puțin de 85 de inițiative de caritate și 55 de ONG-uri și companii au promovat mișcarea sau au avut propriile inițiative.

Be the first to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată


*