Glovo împlinește trei ani în România

Foto: PR

Glovo împlinește trei ani de existență în România și își menține poziția de lider pe piața locală a platformelor de livrare rapidă.

Cum a evoluat compania între 2018 și 2021?

Primii trei ani ai aplicației în România au fost marcați de o expansiune continuă pe plan local, serviciul fiind în acest moment prezent în 40 de orașe din România. Aplicația reunește peste 17.000 de curieri înscriși în București și peste 11.000 în provincie, dintre care 4000 sunt activi în capitală și peste 3000 în provincie.

Cât despre numărul de parteneri, pe Glovo se găsesc la ora actuală peste 6.000 de parteneri din diferite categorii, un procent semnificativ – de 82% – fiind reprezentat de întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri), pentru care Glovo a reprezentat o modalitate de supraviețuire în timpul pandemiei.

Atunci când vine vorba despre comenzile făcute prin intermediul aplicației, acestea au avut o valoare medie de 65 de lei în București și de 56 de lei în restul țării. Cea mai mare comandă în înregistrată în cei trei ani de existență pe piața din România a fost făcută în anul 2020 și a fost în valoare de 3800 lei.

Trei ani de Glovo în cifre:

Valoarea tranzacționată în trei ani: peste 250 milioane euro
Venituri totale încasate de curierii parteneri de la venirea Glovo în România: peste 50 milioane de euro
Număr de produse livrate: peste 70 milioane de produse livrate în cei trei ani
Număr de kilometri parcurși de curierii parteneri Glovo în trei ani: 95 milioane
Comenzi efectuate în trei ani: peste 20 de milioane
Cele mai active trei orașe pe Glovo în trei ani: București, Timișoara, Cluj
Cele mai populare trei produse comandate: McPuișor, Cheeseburger, banane
Cel mai activ curier raportat la numărul de comenzi: peste 14.000 de comenzi onorate de un singur curier partener de la înscrierea sa în aplicație

Care sunt planurile companiei?

Din dorința de a fi cât mai aproape de utilizatorii săi, Glovo va continua planul de extindere, atât în ceea ce privește prezența în noi orașe, cât și atunci când vine vorba despre adăugarea de noi parteneri în aplicație, pentru a oferi o varietate cât mai mare de produse.

De altfel, în perioada următoare companie își concentrează eforturile pe dezvoltarea diviziei de Q-Commerce, care reprezintă o parte importantă a angajamentului strategic al companiei pentru a realiza livrări din mai multe categorii. La începutul lunii aprilie, Glovo a obținut o finanțare de 450 milioane de euro, care este îndreptată spre divizia de Q-Commerce și aprofundarea ofertelor unice din mai multe categorii, pe toate piețele pe care Glovo operează.

„E un moment important pentru noi și vrem să le mulțumim celor care ne-au ajutat să ajungem aici: utilizatori, parteneri, curieri, echipa locală, globală, iar lista poate continua. Am crescut datorită celor care au avut încredere în noi și care au folosit Glovo de fiecare dată când au avut nevoie. Suntem în continuare motivați să oferim un serviciu de calitate, util și divers, iar anul acesta, de ziua noastră, am pregătit o serie de reduceri pentru toți utilizatorii Glovo Prime.”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.

Despre Glovo

Glovo este o platformă de livrare rapidă care îți permite să cumperi, să trimiți și să primești orice produs, din și în perimetrul orașului în care te afli. Lansată în Barcelona, compania este prezentă în 548 orașe din 19 țări din Europa, Orientul Mijlociu, America de Sud, Africa și Africa Subsahariană. Glovo are peste 2,5 milioane de utilizatori lunari activi, 50.000 de curieri activi și peste 25.000 de parteneri asociați din întreaga lume.

Pentru mai multe informații despre Glovo: https://about.glovoapp.com/en

Be the first to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată


*